Proiecte
Aurora
Scenariu | Cristi Puiu |
Cu | Cristi Puiu, Diana Cavallioti |
Lansare | 2010 |
Durată | 3h01 |
Limba | Română |
Trailer
Distribuție
Afrodita Andone | Doamna Frâtilâ |
Geo Aur | Stelicâ |
Andrei Barbu | Tânârul cu Hanorac |
Anda Barleanu | Vânzâtoare 2 |
Alexandra Blejan | Secretarâ |
Richard Bovnoczki | Bârbatul Victimâ |
Ioana Calota | Vânzâtoare la Autoservire 1 |
Marinana Camarasan | Cerasela |
Cici Caraman | Bâtrâna Cu Copilul |
Dana Cavaleru | Domna Raluca |
Diana Cavallioti | Emilia |
Lucian Ciurariu | Denis |
Ionel Cojocea | Bârbat 1 |
Alexandru Conovaru | Politist |
Ana Covalciuc | Farmacista Sefâ |
Adina Cristescu | Vânzâtoare la Magazinul de Arme |
Carmela Culda | Luminta |
Dana Dembinski Medeleanu | Miki |
Lucian Diaconu | Chioscarul |
Constantin Dita | Amarie |
Mona Dobrisan | Educatorea Blondâ |
Mihai Dorobantu | Sofer Taxi |
Catrinel Dumitrescu | Doamna Livinski |
Claudiu Dumitru | Bodygardul |
Andrei Enache | Tânârul din Autobuz |
Andreea Enache | Prietena Lui Vali |
Viorica Florea | Doamna Cati |
Luminita Gheorghiu | Mioara |
Simona Ghita | Farmacista |
Valeriu Grama | Bâtrânul din Autobuz |
Andreea Gramosteanu | Doamna Lidia |
Alina Grigore | Vânzâtoare 1 |
Alice Grosu | Fetita |
Kana Hashimoto | Doamna Însârcinatâ |
Lucian Ifrim | Lupitâ |
Gigi Ifrim | Domnul Dragnea |
Rodica Ionescu | Doctor |
Tudor Istodor | Tânârul Blond |
Alexandru Lazar | Sotul Mioarei |
Ioana Marchidan | Instructorul de Dans |
Liana Margineanu | Doamna cu Pâr Violet |
Bogdan Marhodin | Ilie |
Alexandra Marinescu | Educatoare 2 |
Bobby Marinescu | Ofiterul Cârunt |
Andrei Mateiu | Vali |
Sorin Medeleni | Nea Sandu |
Antonia Micu | Amalia |
Carina Mielcioiu | Lâcrâmioara |
Catalina Moga | Silvia |
Raluca Munteanu | Educatoare 1 |
Mihai Nagy | Politist 2 |
Silvia Nastase | Vânzâtoare Ice Tea |
Paula Niculita | Educatoarea Lâcrâmioarei |
Damian Victor Oancea | Nea Pavel |
Raluca Paduraru | Secretariâ Permise Arme |
Liliana Pana | Doamna Aura |
Ion Papuc | Bârbat 2 |
Serban Pavlu | Cornel |
Simona Popescu | Doamna Dragnea |
Valentin Popescu | Stoian |
Leo Profir | Nepotul Mioarei |
Iulian Puiu | Lucian |
Ileana Puiu | Olguta |
Cristi Puiu | Viorel |
Letitia Rosculet | Doamna din Autoserviere |
Cornel Scripcaru | Domnul Gabi |
Valeria Seciu | Pusa |
Drâguta Stanciu | Vânzâtoare la Autoservire 2 |
Ion Stoica | Ploscaru |
Andreea Tanase | Sora Neacsu, Supraveghetoare |
Cristina Toma | Femeia Bronzatâ |
Vlad Trandafir | Inginer Fabrica de Confetii |
Mihaela Trofimov | Doamna Roxana |
Marius Turdeanu | Client, Magazinul de Arme |
Mircea Vasile | Agent Politie 2 |
Clara Voda | Gina Filip |
Ionel Zaharia | Portarul |
Stelicâ Zamfir | Agent Politie |
Gelu Colceag | Mr. Livinski |
Gheorghe Ifrim | Neighbor |
Emilian Floares | Trecator |
Credite
- Muzică Marinela Ivan
- Fotografie Viorel Sergovici, Ana Drăghici, Luchian Ciobanu
- Sunet André Rigaut, Sophie Chiabaut, Gabriel Hafner, Denis Séchaud, Cristian Tarnovetchi, François Musy
- Decor Vali Ighigheanu, Andreea Popa
- Costume Mirela Frazer, Ana Andrei, Monica Florescu
- Machiaj Bogdan Lazăr, Miruna Panaitescu, Elena Tudor
- Editare Ion Ioachim Stroe
- Director de producție Răzvan Cliza, Gilda Conon
- Producător executiv Sarah Nagel
- Producător Bobby Păunescu, Anca Puiu, Dan Wechsler, Philippe Bober
- Țări de origine România, Franţa, Germania, Elveţia
Synopsis
Bucătăria unui apartament: un bărbat și o femeie discută despre Scufița Roșie, cu vocile înăbușite, atenți să nu o trezească pe fetița care doarme în camera alăturată. Un teren viran de la periferia orașului: în spatele unui șir de rulote abandonate, bărbatul privește în tăcere ceea ce pare a fi o familie. Același oraș, același bărbat: conducând prin trafic cu două percutorii făcute manual pentru o pușcă de vânătoare. Bărbatul are 42 de ani, numele lui - Viorel. Tulburat de gânduri obscure, traversează orașul cu mașina spre o destinație cunoscută doar de el.
Recenzii
Everything that takes place feels so deliberately orchestrated that the seeming meaninglessness of certain actions become charged with, er, "meaning."
Though never quite reaching the same existentialist zenith of some of his highly regarded contemporaries, Puiu has nevertheless constructed a drama of significant heft and impact.